Gamzekr korkmayın bende bekledim kiloda veremedim sanki kilolar yapışkan gitmiyor gibiydi gram oynamam olmuyordu ilaç denedim olmadı iğne sayesinde yumurtalarım gelişti ve hamile kaldım 34+4 olduk umudunuzu kaybetmeyin doğal yolla olmasa bile çaresi olmayan bir hastalık değil Allah’a şükür aşılamaya veya tüp bebeğe gerek kalmadı ama kalsa bile en çok sonuç alınan hastalıkmış