sdkysn 17 hafta 4 gunluk hamileyim ve nadır hissetmeye başladım pıt pıt ediyor ne zaman çoğalır bilgisi olan varmı 🧐☺🤗
Deletedmom15257 sdkysn bende bir haftadir hissediyorum 17+2 ama dünden beri ses yok.arada bi pit yapiyo okadar 🙁 bende çok merak ediyorum ne zaman net belli olur burda kalıyım da bakiyim
Farketmezz sdkysn 20. Haftadan sonra sıklaşır hareketleri gözle görülebilecek kadar olabilir 22-23 haftalarda
Deletedmom15257 sdkysn aynısını bende cokkk istiyorum bugün hersey yedim tik yok bakalım zaten az kalmış bakalım
sdkysn Deletedmom15257 inatcı oluyolar ya çok yemek yediğimde bazen belırtı verıyo bazende açken belırtı verıyo çıkolata yıyorum tık yok
Deletedmom15257 sdkysn olsun hiç birşey olmaz 😍doğduklarında bizde popolarını ısırırız ağlasınlar 😀😁😂🤣
sdkysn Deletedmom15257 parmaklarını ısırmak lazım gıdıklamak lazım oyyy 🤰🏻🤗😂 doğsada yavrularımız sevsek 😋
Cnnckr 22deyiz bu hafta net hissetmeye başladım 😊 hatta dışarıdan bakınca anlaşılıyor. Önceden çok evham yapardım çok şükür hareketlenmesiyle çok rahatladım 🙏😍