[silindi] Merhaba güzel hanımlar , bugün kontrolümüz var her gittiğimde kalbim çıkacak gibi oluyor nefesim tıkanıyor dua edin her şey yolunda olsun. Bebeğim sağlıklı olsun 2. Gebeliğim ama bebeğim daha yok kızım vefat etti doğumdan sonra. 🤲🤲😔😒
Selvaa [silindi] sakın kendini germe bak bebeğine stres yüklersin güzel hayaller kur ve inan herşey çok güzel olacak korkma
Annesininhatunkizi [silindi] Allah’ın izniyle hiçbir şey olmayacak her şey güzel olacak. Stres yapma ❤️
Gupssse [silindi] rabbim meleğini sağlıkla sıhhatle mutlulukla büyütmeyi nasip etsin inşallah kendine vesvese verme dua et dualar var onları dinle.
[silindi] Kızlar Allah razı olsun çok şükür her şey yolunda bebeğim kendini göstermedi bize ☺️☺️Bir dahaki kontrolde inşallah ❤️❤️❤️