Sydabdk Normal doğum yaptım ve 20 gün sonrasına kontrole çağırdı doktorum . Haftaya kontrole gideceğim ama nasıl kontrol edecek acaba ? Temizlenmeye gerek var mı yok mu ? Dikişli dikişli nasıl ağda yaptıracağım ?
Btlgnlty Kamilla ben bugün muane oldum önce ultrasonla baktı sonra dikişlere baktı agdayla Alman zor olabilir mikrop kapma ihtimali olabilir canımı
Esrabayrakdar Vajinal muane yapıo cnm hem dikişleri kontrol edio hemde ultrasonla rahim toplanmış mı die bakıo bna öle oldu yani