Bende 6/11 de kalbinin durdugunu öğrendim ve yumurtalıklarımda problem yok dedı. Adet gormeden ovulasyon gunu takip ederek hamile kalınabilir ve bazısı ilk 3 ay kalmayın diyo bazısı bir sorun yok diyor bu kişinin bunyesınden bunyesıne gore degişiyor umarım allah sana da bana da nasip eder