Kyyyyyyyy takviyeler var sadece parolun de soyle bir durumu var hamilelikte doktor izni olmadan ilac icimi bebegin kalp kapakciginin kapanmasina sevep oluyor o yuzden doktorundan habersiz ilac icme demisti bana detayli ultrason yaptirdigim perinatalog. Ben sadece ilk basta 3 parol ictim baska da hamilelik boyunca hic ilac icmedim, benim doktorum pek ilac taraftari degil zaten anladigim. Bu arada esiniz pozitif cikarsa onun saglik bakanligindan gelen ilaclari icmesi gerekebilir, hamilelere vermiyorlar ama normal hastalara veriyorlar ilac