yadeysem Merhaba hanımlar, 38+5 günlük gebeyim. İki gündür yemek yedikten sonra ağzımda hamileliğimin başlarındaki gibi kötü, acı bir tat var. Nedenini bilemiyorum, aynı durumu yaşayan var mı? Çözümü var mı? Teşekkürler şimdiden.
Bsk-12 yadeysem benim de başlarda zaten hep vardı bi kaç haftadır iyiydim bugün yine var o berbat tat kan değerlerimde falan bi sıkıntı çıkmadı hiç şimdiye kadar.
Beyzaaydin Karanfil çiğneyebilirsin biraz da olsa beni rahatlatıyor .. büyük ihtimal kan değerlerinde sıkıntı vardır genelde demir kan eksikliği ağızda kötü tat yaptığını duydum
yadeysem ozlem0643 doktorunuza hiç danıştınız mı benim dünden beri olduğu için henüz doktorumla konuşma fırsatım olmadı
ZehrasMom Sakız hafifletiyor baya o tadı bende hamileliğimin ilk zamanları hep bu şekilde kötü tat kalıyodu ağzımda sakız baya yardımcı oldu bana 😊