Purpura26 4+6 günlük adet zamanımla uyumluymuş. https://imgyukle.com/i/TK4Djh Kese gözüktü bebeği besleyen şey de tamam dedi. Yolk demedi anlamam diye heralde 😃 10 gün sonra gel kalp atışını duyarız dedi
Purpura26 Pelin093 Esra hanıma gittim. Toplantıları varmış biraz geç kaldı. Hastalar birikti çok hızlı baktı o yüzden sanırım. Ama 2. Gittiğimde de böyle olursa gitmem tekrar
2bebekbirana Purpura26 Hayırlı olsun canım. Rabbim Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin . Peki beta kaçtı?