Merhabalar 🌸
Ben 25. Haftanın içinde yaptırdım ilk dozumu geç kaldım biraz. Şimdi 2.doz zamanım geldi 29+5′im. Yeni ev taşıdığımız için işlerim var ve mahalleye yabancıyım bir kaç gün sonra gitsem 2.doz için çok geç kalmış olur muyum acaba? Benim gibi geç haftada aşı yaptıranlar varsa tecrübelerinize ihtiyacım var😌