Kızlar ilk gebeliğim ben hiç hareket bir şey hissetmiyorum az önce arkadaşım aradı o benden bir hafta önde tüp bebekle hamile kaldı ve ikizleri olacak bebekleri hissettiğini hatta tekmelerini bile hissettiğini söyledi ben ise hiç bir şey hissetmiyorum bu normal mi onun da ilk gebeliği bu arada