Merhaba
Bugün doktorum beta hcg yavaş ilerliyor dedi.
Beş gün önce 2400 dü
Dün 4487 çıktı ilerleme var ama yavaş ilerliyor %60 altında ilerleme dedi.
Kesemiz büyümeye devam ediyor beş gün önce 8.8 mm idi dün 13 mm çıktı.
Beş haftalık gebeyim.
Benim gibi aynı durumu yaşayan var mı.
Sizce bebeğim bize dönecek midir yoksa bu yavaşlama kötü şeylerin habercisimi