Herbisey evet ama aslında son adet tarihime göre 6+2 olması gerekiyordu. Ama ben yumurtlama takibi yaptığım için geç döllenme olduğunu biliyordum ve ben de 4 hafta civarında tahmin ediyordum doktor da 4 buçuk haftalık en fazla dedi. Ama şöyle söyleyeyim tam 3 hafta önce yumurtlamam olmuştu bugün de karından ultrasonda göründü