Sezeryan doğum şekli degl amelıyat seklıdır . Mecburı durumlarda uygulanması gerekır tek dogum şekli doğumdur. Sezeryanı normalı yoktur. Mutlaka bu işi bilen insanlardan yardım almalısınız ay benım çok acır cok korkuorm diye ameliyatı tercıh etmek bana hıc bir zaman mantıklı gelemedi.
Sizden oncede aynı konu acıldı bu yorumu yazdım.. Ama anlamıorm benimde doğumum yaklasıor 33 haftadayız ama daha once tecrube etmedıgım birşeyden korkmuorm cunku herkezn kendı acı eşiği farklıdır uzmanlarını dinleyince bütün fıkırlerınız degısıcek emın olun