Deeniz 1burcu han ismi çok güzel çok beğeniyorum elimde olsa oğlumun adını han koyarım ama 5 yaşımızdayız yani baya geçti. İkinci hamileliğimde kız olucak inşallah, prensesimizin adını HENA koyucağız 🤍