25 haftalığım biraz üzüldüm dün ondan beri ara ara kasılıyor tek bi taraf sertleşiyor kasıklarımda da ağrı oluyor haftam ilerlediği için mi yoksa bi anda kendimi üzünce vucut öyle bir tepki mi verdi bilmiyorum ama bebekte aşırı hareketli ondan da olabilir mi hareket ettikçe kasıklarıma da agrı giriyor tecrübeli anneler ne diyorsunuz ilk gebeliğim :(