kizlar dün post açmıştım lekelenmem var diye bugün gittim doktor alt muane etti üstte etti kese var dedi içinde bişey var dedi ama tam göremiyorum ne olduğunu dedi kalp atış yok boş da olabilir dedi yeni dolleniyorda olabilir dedi çünkü tam adet tarihi yok ortada dgumdan sonra hiç adet olamadım bu sürpriz gebelik olmuştu pazartesi ye kadar süre verdi kalp atışı bebek gormessek kürtaj dedi kan aldi beta hcg bakicak tekrar kendimi çok kotu hissediyorum başına gelen varmı 😞😞😞