Betulmtn Dilara1503 peki kimyasal gebelik normal şekilde mi olmuştu yoksa ilaç ve iğne ile mi hamile kalmistiniz?
Betulmtn Birgul peki kimyasal gebelik geçirdiğiniz ay normal şekilde mi hamile kalmistiniz yoksa ilaçla falan mı?
Prensannnemm Bende geçirdim 7 haftalkti düşük oldu kürtaj oldum 4 ay sonra kaldım 39+2 haftalk hamileyim çok şükür son 5 İnsaAllah 🤲
Fatma4495 Ben 5 ay sonra kaldım oda dış gebelik oldu ama tabiki herkeste farklı oluyor hemen de kalabilirsiniz stres yapmayın sadece
Mimozaa00 Fatma4495 Stressten ziyade heyecan var, bi an önce olsun isteği… Tabi ne zaman olacağını bilemeyiz, nasip..
CeyhunMelikeMislina Mimozaa00 ben mayısta geçirdim cnm kasımda tekrar öğrendim yine değerim az çıktı yarın tekrar gideceğim 🥺