Gamzekr benim adetim nisanin 5i olmuwtu . Maysin 1-2si dollenme baw verdi ve gec dollenme oldu. Halbuki nisanin 19-20si flan dollenme olmaliydi. O yuzden adetim gectikten sonra test yaptim cizgi yoktu. Adetimden 5 gun sonra silik 2ci cizgi cikti. Hamile oldugumu anladim ve 2gun sonra yine test yaparken koyulawmiwdi cizgi. Adetinizden kac gun gecmiw?