Gupssse Arkadaşlar merhaba yenimahalledeki ortadoğu hastanesinde hasan hoca vardi bugün randevu alacaktım. Ayrılmış internette de bilgi yok şu an nerde çalıştığına dair hastane de soylemiyor.yakin zamanda giden oldu mu;(
Blossom Gupssse Merhaba. Üzerinden zaman geçmiş ama hoca hakkında pek paylaşım yok forumda. O yüzden yazıyorum. Hasan hoca Memorial’a geçiş yaptı. Gittiniz mi oraya geçiş yaptıktan sonra?
Gupssse Blossom hayır canım gittiğini öğrendim ben de yine orta doğu da özlem hoca ya gidiyorum ya siz
Blossom Gupssse Ben de gitmedim ama gitmeyi düşünüyorum. Gebe değilim ama gebeyken gittiğimde ilgisinden memnun kalmıştım. Memorial’da ücreti uçmuştur kesin. 🙄
Blossom Gupssse Ben de gitmedim ama gitmeyi düşünüyorum. Gebe değilim ama gebeyken gittiğimde ilgisinden memnun kalmıştım. Memorial’da ücreti uçmuştur kesin. 🙄
Gupssse Blossom orası kesin zaten özlem hoca da 205 lira muayene ücreti.ama ilgili en azından psikolojiden anlıyor ve ben şimdiye kadr bir çok doktora gittim iyi demeye korkuym artık
Gupssse Blossom haklsin valla napalim çoğu zaman para da fayda etmiyor zaten şans işi nasip işi biraz da dr