Kubraoguzhan bende önceki haftalarımda burda yine bir post açılmıştı okumuştum Allah allah demiştim 🙂 bikaç haftadır bende de var ptesi randevum var unutmazsam sorucam doktora. Azcık araştırma yaptığımda bi doktor videoda bebeğin kemiklerinden geldiğini söylüyo mantıklı geldi. Büyüyor bebişler 😍