İyi günler 20 kasım test sonucum 79du. 2 gün sonra 109 oldu. Bugün tekrar test verdim 119 çıktı. Sağlıklı bir gebelik olmadığını anladım. Nasip değilmiş vardır bir hayır diyorum. Bu tarz bir süreç yaşayıp nasıl atlattınız öğrenmek istedim. Ultrasonda kese kanama vs gözükmedi. Doktor dış gebelikse ameliyat dedi korkuyorum biraz yardımcı olur musunuz?