Hayalim_s Hiç kötü bir şey değil korkmayın benim de öyle 😊 doktorum bebegin hareketlerini geç hissedersin sadece dedi daha kolay gebelik geçirirsin dedi bana ama benim ilk gebeliğim ve 18. Haftaya girer girmez hareketlerini hissetmeye başladım ve hiç yerinde durmuyor sürekli vuruyor geziyor hepsini hissediyorum 😊