Gly_87 turansmom1 bende braunla chicco arasinda kaldim ama hepsiburada daki yorumlarda kucuk bebeklerde zor oluyo diye yorum yapanlar olmus,o yuzden tereddutteyim
Dilara1503 nilsmother otribebe 😊 trendyolda yarın indirime düşer takip edin . Ben yedek uç ve aspiratör takımını 40 TL ye almıştım😊
1235 Selma_123 hepsi buradadan geçen kasım indirimde aldım canım çok iyi paketlenmiş geldi bir günde geldi ve 240 TL ye düşmüştü takip et
turansmom1 nilsmother zararı yok ama hergun hergün cekersen var özellikle sert çekersen burunda ödem yada kulak ihtihabı yapıyor
1235 Gly_87 hepsinde bebekte burnundan bişey çekmek elbette zor olur ama bebek ağlarken manuel bişeyle çekmek daha zor olacaktır yenidoğan hemşiresiyim kendim bebeğime braun un aldım 2 başlığı var elbette çekerken ağlayacak zor olacak emin olun
turansmom1 Gly_87 aşirı zor oluyor aslinda cünkü istemiyor burnuna birşey sokturmak. Biz yarim saat mücadele ediyoruz zaten çok sertte cekmemek gerekiyor.
Gly_87 1235 tesekkur ederim 😊 sadece burun delikleri kucuk oldugu icin cekim esnasinda zorlandiklarni yazmislardi o yuzden tereddutte kalmistim,degerlendirim o zaman braunu .