Ben 9 haftalik hamileyim 2-3 haftadir persembeden basliyo 2-3 gün sürüyo kesiliyo cok yogun calisiyorum galiba o yüzden haftasonu dinleniyorum kesiliyo bir kac gün calsiinca yine basliyo bu hafta dr a gittim dr.um 1 hafta yatmak zorundasin dedi ama kan degildi kahverengiydi dedim oda kan dedi azi cogu olmaz yatman lazim diye bana rapor verdi