38+6 dayım ve hala doğurmadım. Nst de sancım da yok. Karnım hala biraz yukarıda. Son gün 2 Aralık o zamana kadar bekle dedi doktor doğurmazsan sancın falan olmazsa o zaman gel kontrole o zaman anlatıcam ne yapcağımızı dedi. Çatı muayenesi de yapmayacakmış doğumda bakıcakmış duruma göre. İlk hamileliğim tecrübesizim. Sezeryan olmaktan korkuyorum ayrıca hala sütüm de gelmedi. Ya hiç gelmezse ya sezeryan olursam ya suni sancı verirlerse bu düşüncelerden kurtulamıyorum. Dua edin lütfen. 😔