Ben ilk gebeliğimde 6. haftada düşük yaşadım. Annemin cok fazla düşüğü olduğu için kendime test yaptırdım ve sonucta dengeli translokasyona sahip olduğumu ve 6 gebelikten ikisinde düşük olabiliceğimi öğrendim. Genetik uzmanı sağlıksız bi bebek sahibi olmamın mümkün olmadıgını ve yüksek ihtimalle düşük yapacagımın yapmasam bile bebegin durumunun hayatla bagdasmayacagı için yaşamayacagını söyledi.
Şuan 20+5 haftalık hamileyim. Detaylı ulturason yaptırdım ve sonuc temiz cıktı cok sukur. Bundan önce ikili ve AFP testi yaptırmıştım onlarda temiz çıktı. Ancak doktorum bu sonucların riski ortadan kaldırmadığını söyledi ve amniyosentez testi yaptırmamı önerdi. Hem endişeliyim hem de karasızım. Test yaptırmak riskli üstelik bu testin sonucunda bir tedavide sunulmuyor. Aranızda böyle bi durum yaşayan var mı? Test yaptırdınız mı tecrübeleriniz neler?