Zlalll 12 haftalık gebeyim gece aşırı kanamayla uyandım düşük yaptım sandım acile gittiğimde bebeğin kalbi atıyordu 3 gece hastanede yattıktan sonra taburcu oldum evde sürekli yatmami söylediler Riskliymis artık başına gelen var mı ?