busrayusuff aseloykununannesi hadi ya iki hafta arasında doğmadı yani normal Doğum mu olucak peki sezeryan mı
caglanurr busrayusuff yatış yapmadımı sancın kaç çıktı benim 80 çıktı bi kere açılmam Yok bir cm açılman olduğu an yatış yapıp suni veririm dedi 39+2 yim bende
busrayusuff Prensesimamine sancıyla yarın da gelebilirsin dedi eğer ilerlerse ama ben hissetmiyorum Cuma’ya kadar beklicez
caglanurr busrayusuff benim bi kere 80 çıktı doktor 1 cm açıklık olsa dahi yatış verecem dedide korkuyorum