Gizemnaz_ Kizlar reglime 3 gün var..idraririmi yaparken batma oluyor normalde hic olmadi boyle birsey sizlerde oldumu boyle birsey
Anne18 Gizemnaz_ hadi hayırlısı inşallah Ben o şekilde bir durum yaşamadım ama enfeksiyon falan olmasın canım dikkat et
Dilaraa06 Gizemnaz_ valla ben yasiyodum rahim de kasıklarda baskı hssediyodum afedersin ishal olmuş gibi oluyodum wc gidince baskı hissediyodum adetim 1 gün gecikti 2. Gün test yaptım çıktı Rabbim sana da nasip etsin umarım vardır ❤
iremgun Gizemnaz_ enfeksiyon ihtimaline karşın bir doktora görün canım. Ama inşallah gebelik belirtisidir😊🙏
afrasil Gizemnaz_ canım hamilelikte idrarda bu sekilde belirti olduğunu hiç duymadım enfeksiyon olabilir . Sirkeli su ile yika zaten hamilelik olsa bile zarari olmaz hamileler enfeksiyonda bu doğal yontemi deniyor