FasulyeninAnnesii Ya kızlar ben mi çok evham yapıyorum hareketlerini hissetmemem normal galiba ama kasıklarımda falan ağrıda yok bos yere mi telaslaniyorum sizce 1 hafta önce gittim doktora bide herşey normal dedi
S_S FasulyeninAnnesii ilk gebelikte 24.haftaya kadar hıssetmemek normalmiş :) benimde agrım sızım yok elhamdülillah boşyere kuruntu yapmayın herşey olacagına varır. Allah ın izni ile bişey olmaz
ulviyedemirbas2 FasulyeninAnnesii bizde 17+3yız 2gundur bende hiss etmiyorum bende korkuyorum açıksacı
zeynepyesimd FasulyeninAnnesii 17+6 ilk gebeliğim bende hissetmedim daha hiç 🤷🏻♀️ doktorum ilk gebeliklerde 24.haftaya kadar hissetmemek normal dedi
Esmancp FasulyeninAnnesii 20 haftaligim yeni yeni hissetmeye başladım oda hergun deyil 17 erken biraz telaş yapma
karanim24 1 2 hafta sonra hissetmeye başlarsın eğer hala hissetmediysen canım korkma normal bu haftalarda
FasulyeninAnnesii karanim24 sanki hamile değilmişim gibi geliyor 1 2 gündür kuruntu yapıyorum sanırım kendimi bı kaç gün önce pıt pıt hissediyordum şimdi hissetmiyorum
S_S FasulyeninAnnesii 19+4 günlüğüm ilk gebeliğim bende henüz hissetmiyorum. Ama evhamda yapmıyorum açıkcası herşeyin zamanı vardır elbet doktorum daha hıssetmen için çok erken 24.haftaya kadar hıssedersın demişti bana
FasulyeninAnnesii ulviyedemirbas2 aynen bende 17+2 yım hissetmiyorum ağrı sızı hiç birşey yok 1 hafta önce gittim merakımdan 2 sonra yine randevu aldım doktora içim rahat etsin yeterki ama 2 gün geçmek bilmiyor
ulviyedemirbas2 FasulyeninAnnesii ben ayın 18i gitdim doktora bi şey yokdu ama 2gundur hiss etmiyorum doktor Aralık da gel dedı birde 9u gidicem ☹️
Bsramtrc FasulyeninAnnesii yani değişiyor kasık ağrım bide benim kabızlık problemim mevcut bu duruma istinaden olduğu da oluyor olmadığıda oluyor yani ben tüm kasık ağrılarımı gaz ağrısına yoruyorum
FasulyeninAnnesii ulviyedemirbas2 benimkide 1 ay sonra gel dedi ama ben yinede bı gidicem içim rahat etsin😊
S_S FasulyeninAnnesii kesınlıkle rahat olun. Allaha teslimiyet edın kendınızı o herşeyin en hayırlısını bilir 🤗 biz ne yapsak boş bence ilk önce psıkolojımızı iyi tutmamız gerek kötü düşünüpte kötüyü çağırmak yerıne iyi düşünelimki iyi olsun herşey. Rabbim kararlaştırmıştır yaşatacak olanda o canını alacak olanda o elımızden ne gelırki. Bız ne yapsak boş oyuzden herşey olacagına varır Allah herkesın evladını sağ selamet kucAgına almayı nasip etsin inşaAllah 🙂
FasulyeninAnnesii Esmancp evet erken doktorlarda öyle diyor içim rahatladı en azından benim gibi olanları duydukça
FasulyeninAnnesii S_S amin canım tabiki de Allah ne derse o olur nasip ettiyse bize eğer olur zaten 😊 Rabbim sagsaglim kucağımıza almayı nasip etsin