LeylaPiriyeva civciv1520 canim ben 12+1 de gitdim ikili teste ve bebeğimin cinsiyyetinide öğrendim.sabirli olsan 12 yi beklesen iyi olur tabi kendi seçeneyin😊🤗
AycanAycan19 civciv1520 zannetmiyorum bakacaklarini cunku bn 12+1 de gittim tereddut ettiler bakmakta 12 14 arasi dedilerdi 12 se gittim bnde daha erken filan dediler kendi aralarinda ama baktilar. Cuma sonuc almaya gitcrm kan
Mervegnlts Kızlar bu ikili taramayı yaptırmasak olmuyor mu direk üçlü dörtlü taramayı yaptırsak olur mu sizce? 🤔
Deryayurt civciv1520 bunu bende merak ediyorum canım valla yaptıran varmış 11.hftada ama bende tereddütte kaldım
Alinamoms civciv1520 14. Haftaya kadar vakti var. Benim doktorum 12. Hafta olunca gel dedi. Bende o şeklide yapıcam hatta 5 gün kadar geç gidicem ki cinsiyet içinde belki yorum yapabilsin diye.
civciv1520 Bende 12 yi beklicem sanırım kizlar teşekkür ederim hepinize hayırlı haberler alalım inşallah 🤲
mucizemm01 civciv1520 bilmiyorumda bende zaten 12. Haftamda yaptim bi problem olsa doktor yapmaz zaten