Boncugummmm Dahiliye ve norolojiye gtmiştim 1 haftayı bulucak sonuclarmın çıkması.. Kaç günn içinde randewusuz sonuclarmı gösteririm bi bılgisnz var mı. Şimdi covid den dolayı randewusz bakmam durumları varmı