Melissdefne Merhaba kızlar 🙂 bu haftalarda kaç gramda bebekleriniz hatırlayanlarınız varmı acaba ? Benimki 520 civarıymış normal dedi doktorum . Bundan önceki bebeklerim zayıf doğmuştu o yüzden merak içerisindeyim 😌
Bibliophilia-1991 Melissdefne 23+1 de 600. Gr dı benimde 26+1 de de 924 olmuştu normal diyorsa normaldir canım