CansuAkplt 34 haftalık gebeyim ilaç vermediler, eşim pozitif çıktı bana test yapılmadı zaten gebe olduğum için ilaç kullanamayacağım söylendi,bende gidip test yaptırmadım. Belirtilerim olunca kendim anladım pozitif olduğumu. Hamilelikte kullandığım vitaminlerimi kullanıyorum ekstra C vitamini alıyorum. Bol su içiyorum,sarımsaklı kemik sulu çorbalar içiyorum,meyve,sebze falan yiyorum bağışıklığımı güçlendirmek için. Başka yaptığım bir şey yok bu şekilde atlatacağız :)