8152 Evet hanımlar son 5gun ama gelen giden yok bebeyim gelmiyo bir belirti yok artık gelsinler çok heyecanlıyım ne zaman gelir
Zuleyhaaysel_ 8152 gerçekten ya.. perşembe kontrolüm var duruma göre cuma günü sabah yatış suni sancı ile başlatılacak, plesantada yaşlanma var fazla bekletemem dedi doktorum, suninin hiç etki etmediği kişiler de var korkuyorum doğrusu sezaryene dönmesindenn
8152 @zuleyhaaysel yaa benimde herşey normal dedi doktorum dün Perşembe kontrolün var ama.ne der bilmiyorum sağlıkla gelsinler inşallah suni sancı yi zor diyor lar bende ondan korkuyorum