Aylininzzz hiç üzülme hiç düşünme bile Ben de hamile kaldım üstelik hamileliklerim çok zor geçiyor çocuğum çok yaramaz sürekli Takip isteyen bir çocuk gece uyumaz gündüz uyumaz yemez asla çok yemek seçer 13 aylıkken hamile kaldım Üç ay dehşet bir mide bulantısı Verdim 10 kg sonra ev sahibimiz evi sattı taşınmak zorunda kaldık bu halde taşındım sonra döndüm bir baktım Allahm o kadar yardım etmiş ki bana her şeyi kendi başıma yaptım onun yardımıyla Şimdi 28 haftalık her şey düzene girdi çok şükür doğduktan sonra da Allah yardım edecek eminim çok mutluyum hiç pişman değilim sen de öyle ol☺️