Ya ben ayrıntılı yapmak zorunda kaldım 14 haftamda bana ordakı doktor erkek dedi 17 haftalık oldum bugun kendi doktoruma gittim kız dedi bana yapıcak ları ayrintiliyi 14 haftamda mecburi bir şekilde yaptık 45 dk sürdü hatta tekrar 20 haftamda aynısı yapıcak lar anlamadım vallah bende bu işi ilk gebelikte aynı doktor bana 12 net kız dedi bunda çok gidip geldi bugün kız dedi