MiniKaya Kızlar sizce bu doğum belirtisi mi ? Bazen oturduğum yerden kalkıyorm ayağa kalktığımda yoğun geliyor ama sarı renk su olma ihtimali yok sanrm
Tugce11 MiniKaya canım soğuk algınlığı belirtim var covid olabilirmiyim diyodun geçen gün bi gelişme varmı inşallah bi sıkıntı yoktur?
Abece Su bildigin su gibi akıcı oluyor canım ama dikkatli takip et benim de boyle baslamisti 39+4te 🤭
MiniKaya Abece dün doktora gittim suyun normal dedi ama anlamdm yani canm neyse takip edim bakim olmadı doktorumu ararm
Abece MiniKaya suyun normal seviyedeyse endise etme canim o zaten gelcegi zaman kendini belli ediyor anliyosun degisiklikleri 🤭🤗
Ebru_123 İdrar yolu enfeksiyonu olmuş olabilir. Bide son haftalarda yogun akıntı oluyor bende de akıntı oluyor. Sızıntı şeklinde gelirse sudur.
MiniKaya Ebru_123 şöyle canm gün içinde zaten geliyor ama mesela sabah yataktan kalktm bianda geldi ama sarı yani şeffaf fln değil
Ebru_123 MiniKaya yani şöyle söyleyeyim. Çamaşırın hep battı mı yoksa normal miydi? Ve yogun kıvamlı mı su gibi mi. Ama sanırım akıntın oluyor suyun gelse kesinlikle fark ederdin. Randevun ne zaman
Ebru_123 MiniKaya o zaman akıntı ve çok normal sonlara dogru çol oluyor akıntı bende 3. Hamileyim hep öyle oluyor sonlara dogru