Durukusunannesi benim 25 haftalıktan beri sancım 80lerde.erken başladım nstye girmeye..erken doğum riskim yoktu ona rağmen sancı oluyor ama şuan 34üm.sen 37desin doğum için zamanın gelmiş yani doğarsa diye korkma doktorun bana dediği 37.haftaya kadar ne yap et doğurma lafıydı😄siz 37desiniz zaten gayet normal doğum olursa..sakın endişe etmeyin inşallah sağlıkla gelir yanınıza çok heyecanlı ben 40a kadar kalsın istemiyorum mesela hem artık ağrılarım var can yakıyor hem de sıkıntı olmayacağını biliyorum Allah’ın izniyle..