defnecinar1 12+2 haftalık gebeyim, bugün koyu kahverengi bir akıntı geldi iki hafta önce bir kez daha gelmişti toplam 2 kez oldu riskli bir durum mu acaba yaşayan var mı?
Pnr-kznky defnecinar1 canım benmde önce 5. Haftada snrada 9. Haftada geldi her gelmesinde doktora gittim progestan verdi 9. Haftada kanama yok ama düşükte olsa demekki düşük riskin var ilacını aksatma dedi en azından için rahat edecekse git