Ayseunal_ Nezosikra canim daha çok küçük sordum bana yerleşiyor dedi bunu normal gördü geçmezse gel dedi ama belimde de az agri var çünkü ben hamile kaldığımı bilmiyordum ve temizlik yaptım baya zorladım