Merhaba kızlar 😊 Bugün 38+5 olduk. Dün kontrolüm vardı ilk çatı muayenem yapıldı doktorum 2 cm açılmam olduğunu söyledi. Ağrısız kasılmalarim , bacak ve hafif kasık ağrım var bir de vajinada baski , yürürken zorlanma çok fazla.. Bunlar dışında doguma dair hiç bir belirtim yok 😊 2 cm açılma sonrasi ne kadar sure sonra doğum yaptiniz , başına bu tarz şeyler gelen var mi 😊