Kızlar 37+4 günlüğüm nst de ufak ufak sancılarımın olduğunu söylemişti doktorum. Sabah 5den beri de sanki böyle adet gününüz gelmişte sökülemiyormuşsunuz gibi sancı girer ya ara ara öyle Bi sancı girip duruyo ama pek Bi düzeni yok bazen 5 dk Bi bazen 10 bazen 20 sizce doğum sancıları mı bunlar yalancı sancı mı çözemedim 🙈