6+4 haftalık hamileyim . Doktor kalp atışını duymadığını bebeğin keseye göre biraz küçük kaldığını öğleden sonra gelip kürtaj olmamı söyledi . Anneler tecrübesi olanlar başından aynı olay geçenler lütfen yazsın . O doktordan sonra başka doktora gittim . Bebeğin seninle bağını koparmamış çarşambaya kadar bekleyelim ondan sonra karar veririz dedi . Yarın gidicez inşallah . Bizim için bol dua edinnn 😔