Merhaba,
Benimde herşey yolunda giderken doktorum suyun iki hafta önden gidiyor dedi. Çok fazla şekerli gıda, hamurişi, meyve tükettiysen olabilir dedi. Bir hafta dikkat ettim yavaş yavaş normale dönmüştü. Tamamen sağlıklı beslendim. Eğer tahlillerin, taramalar normalse inşallah herşey yolundadır. Bende aynı şeyleri okudum, birde arayıp doktoruma sordum. Biz bunca yıl okuyoruz siz internette yazanlara bizden daha çok inanıyosunuz dedi🙈