Aysgog Doktora gittim herşeyi güzel dedi ama kordon boyuna yaklaşmış.hareketinde bi sıkıntı yaşarsan hemen gel dedi.yaşayan varmı aynı sorunu
ecembugra53 Aysgog korkma canm dolanma olmadıysa için rahat olsun yeri darlasoyor bebeğin günden güne canm hareketlerini say sen günde 10 defa hareket etmesi laxım bana doktorum Doğumdan önce öyle demişti
Aysgog ecembugra53 hareketinde bi sıkıntı yok canım çok şükür biran öyle deyince çok korktum teşekkürler☺️
3erkekannesi Benim oğlumun boynuna 3 kez dolanmıştı normla.dogum yaptım şükürler olsun şuan 9 yaşında korkma Rabbim ne yazmışsa onu yaşarsın üzülme herşeyin bi çaresi var 😚
ecembugra53 Aysgog iyi canım 🙂🤲🏻 Sağlıkla kucağına al bebişini inş sürekli soluna yat canm sırt üstü yatma