zumrasongul merhaba kizlar ozel bi hastanede dogum yapacagim allah nasip ederse gecelikle mi fotograf cektirmeliyim bilemedim birde size danisayim dedim nasil olacak hic bilmiyorum bi fikri olan var mi ?
ecembugra53 zumrasongul cekim olacaksa gecelikle fotoğraf çektir canm öyle yap daha güzel tacın falan bebeğini de takımını giydir çektir
elisas-mom zumrasongul benimde dogumumda çekim olucak bende gecelikle cekinicem. Kimileri çok abartıyor bence maksat anı kalsın istiyorsak sade doğal olmak en güzeli elbette tacımizi takar makyaj yaparız okadari normal😊
zumrasongul ecembugra53 bende oyle dusunmustum ama ne bilim goruyorum cektirilen fotograflari insanlar biraz abartiyor galiba
ecembugra53 zumrasongul sen çektir canım içinde kalmasın 🙂 şade çektir güzel bir kaç tane hatıra kalsın