Meriyus merhaba canım, benim bebeğimin de pionhaftalarda kalbinde parlaklık görüldü 32. Haftasında ise geçti. Şu an 38. Haftadayız. Başka bir sıkıntı görüşmediyse tek başına parlaklık bir anlam ifade etmiyor, geçiyor. Üzülme sakın geçer Allah on izniyle