Sumeyye27 Merhaba arkadaşlar lütfen bu durumu yaşayan atlatan yazsın 2 hafta önce 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim 7.haftam dün doktora gittiğimde kesemin düzgün olmasını söyledi doktor ve beklicez bir hafta dedi ilaç verdi iğne verdi çok üzgünüm 😢
birmelekannesi_ Sumeyye27 düzelir Allahin izniyle dua edin bekleyin benimde oyleydi 2 hafta sonra duzeldi cok sukur
Pregnantmom Sumeyye27 benimde kesem düzgün değildi düşük riskim vardi progestan kullandim hala daha kullanıyorum 16+4 olduk sorun yok artik😊
mrv_b Sumeyye27 ha doğru gerçi 6-7 gibi bebek görünüyor. Düzelir inşallah Allah sağlık sıhhat versin istediğiniz gibi olur inşallah 🙏🏻
Sumeyye27 Pregnantmom kese boşmuydu peki benim kesem şuanda 5 milim bir şey gözükmüyor yani ne bebek ne kalp atışı haftaya pazartwsi bakalım
Pregnantmom Sumeyye27 5 haftalık gitmistim ve daha bebek yoktu kese bozuk dedi %70 olumlu %30 olumsuz dedi 6+4te gittim bebek ve kalp atisi vardi hersey yolundaydi suanda cok sukur hersey yolunda