kisiminbahari ben kilolu hamile kaldım yani şöyle söyleym normalde 90B kullanıyordum sutyeni de bi beden büyük aldım ilk gebeligimde şimdide ikinciye hamileym 37 haftalık hala ilk gebeligimde aldığım sutyenleri kullanıyorum en rahat onlar geliyor çünkü altında tel falan olmadığı için asidi rahatlar ve belli olmuyor kesinlikle göğüs ucu falan zaten inceleme fırsatınız olmuşsa epey kalın sutyenler. Birde göğüs büyümesi için ilk zamanlar büyük oluyor süt doldukça mesela ben taş gibi olduğu zamanları biliyorum ağrı da yapardı ama 15 gün içinde göğüsler tabiri caize terbiye oluyor bebegimde emme düzeni olusuyo öyle koca koca şişmeden bebekler emmek istiyor zaten☺☺